Erepunten

Zet hier alles neer omtrent aanvallen uitvoeren
Plaats reactie
Slekkie
Berichten: 5
Lid geworden op: 23-06-2014 22:36

Erepunten

Bericht door Slekkie » 23-06-2014 22:41

Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met die erepunten? Heb net iemand aangevallen en klaarblijkelijk was het een oneervol gevecht 😣.

Hoe zit het tevens met de buit bij een oneervol gevecht witte tegenstanders en gele tegenstanders? Is het zo dat je bij gele tegenstanders 75% van de gs kunt pakken?

Alvast bedankt voor antwoord!

Jari
Site Admin
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-06-2014 22:12

Bericht door Jari » 23-06-2014 22:57

Op google heb ik dit gevonden:

Punten voor verworen eer:
Als beloning voor je gevechten zal het, binnen vastgestelde parameters, mogelijk zijn punten te krijgen (of te verliezen) voor verworven eer.
Je kunt ze krijgen bij gevechten tegen spelers van bijna gelijke rang of hoger. Je zult ze kwijtraken als je veel zwakkere spelers aanvalt. Punten van eer zullen berekend worden op basis van de vernietigde militaire schepen, verdediging en vernietigde manen, niet op basis van vernietigde vrachtschepen.

De punten van eer zijn gelinkt aan de militaire ranglijst en de militaire punten van beide spelers. Met de verworven punten van eer kun je ingame titels krijgen (zoals keizer of bandiet) en ook zul je zowel voordelen als nadelen kunnen verkrijgen ingame. (benamingen moeten nog vertaald worden)

Eervolle gevechten:
De volgende mogelijkheden geven een eervol gevecht:
- de aanvaller heeft minder punten dan de verdediger
- een bepaalde verhouding in militaire punten tussen de aanvallende vloot en de verdediger
- de verdediger is een Bandiet tijdens de aanval
De aanvaller kan eervolle gevechten voeren tegen iedereen die meer punten heeft dan hijzelf. Als de verdediger minder punten heeft, moet aan de volgende eisen voldaan worden:
- de verdediger heeft meer dan 50% van de militaire punten dan de aanvaller gedurende de aanval
- de verdediger heeft niet meer dan 10 militaire punten minder dan de aanvaller
- de verdediger staat niet meer dan 100 plaatsen van me vandaan in de militaire ranking

Slekkie
Berichten: 5
Lid geworden op: 23-06-2014 22:36

Bericht door Slekkie » 24-06-2014 10:04

Heb nu zelf ook een beetje gekeken op google en kan nou niet direct de nadelen/voordelen van erepunten vinden.

Enigste is dat je een rang of teken krijgt toebedeeld. Nou leuk ik ga voor de buit ;)

Nightwhisper
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-06-2014 22:25

Bericht door Nightwhisper » 24-06-2014 15:11

Ben zelf geen ervaren speler, maar heb er wat over opgezocht voor je:
de rangen zelf hebben geen bepaalde functie
alles wat een rood tekentje heeft wordt gezien als bandiet en kan je 100% bij raiden

sterrenheer is een leuke titel, maar kan je verder niks mee
de erepunten zelf wel, die zijn namelijk 100 metaal waard in de handelaarsectie (kristal = 1,5 metaal; deut = 3 metaal)

Plaats reactie